RC » Aktualności » Traxxas Summit - monster truck i crawler w jednym

Traxxas Summit - monster truck i crawler w jednym
2011-03-14 - M. Kusiakiewicz Tagi: Modele RC, Samochody RC, Off-road, Katalog RC, Napęd elektryczny, Traxxas Summit
Traxxas Summit to od długiego czasu prawdziwy hit. Model do szybkiej
jazdy po torze oraz do wspinaczki w jednym. Modyfikacja modelu odbywa
się za pomocą nadajnika.
Wystarczy przełączyć dwa przyciski aby przystosować auto do jazdy po innym podłożu. Summit posiada rozbudowaną skrzynię biegów ze zmiennym przełożeniem: 25:1 do szybkiej jazdy lub 70:1 do wspinaczki tzw. crawlingu (trialu). Czegoś takiego jeszcze nie było. Druga innowacja to blokada dyferencjałów z nadajnika za pomocą czwartego kanału. W aparaturze jest trójpozycyjny przełącznik co umożliwia zablokowanie przedniego dyferencjału, zablokowanie lub odblokowanie obu dyferencjałów.
Ten wielki model jest wyposażony w silnik na swoją miarę. Zainstalowano w nim gigantyczną jednostkę napędową klasy 775 zasilaną dwukanałowym regulatorem znanym z modelu E-Maxx. Silnik ten w połączeniu ze wspomnianą skrzynią daje niezapomnianą zabawę na szybkich odcinkach torowych oraz powolnych i precyzyjnych odcinkach wspinaczkowych.
Auto zostało wyposażone fabrycznie w oświetlenie z przodu i tyłu za pomocą szeregu diod LED. Zasilanie modelu to dwa akumulatory o napięciu 8,4V będące w zestawie.
Summit to bardzo dynamiczny i szybki pojazd, a za razem powolny i silny
crawler. Wszystko wykonane z najlepszych materiałów jak to przystało na
modele marki Traxxas.
Niestety, za wszystko co dobre należy zapłacić dużo. W naszym przypadku to kwota około 2200zł. Mimo wszystko warto wydać takie pieniądze, bo model wart jest swojej ceny. Zwłaszcza, że jest to zestaw RTR.
Wystarczy przełączyć dwa przyciski aby przystosować auto do jazdy po innym podłożu. Summit posiada rozbudowaną skrzynię biegów ze zmiennym przełożeniem: 25:1 do szybkiej jazdy lub 70:1 do wspinaczki tzw. crawlingu (trialu). Czegoś takiego jeszcze nie było. Druga innowacja to blokada dyferencjałów z nadajnika za pomocą czwartego kanału. W aparaturze jest trójpozycyjny przełącznik co umożliwia zablokowanie przedniego dyferencjału, zablokowanie lub odblokowanie obu dyferencjałów.
Ten wielki model jest wyposażony w silnik na swoją miarę. Zainstalowano w nim gigantyczną jednostkę napędową klasy 775 zasilaną dwukanałowym regulatorem znanym z modelu E-Maxx. Silnik ten w połączeniu ze wspomnianą skrzynią daje niezapomnianą zabawę na szybkich odcinkach torowych oraz powolnych i precyzyjnych odcinkach wspinaczkowych.
Auto zostało wyposażone fabrycznie w oświetlenie z przodu i tyłu za pomocą szeregu diod LED. Zasilanie modelu to dwa akumulatory o napięciu 8,4V będące w zestawie.
Niestety, za wszystko co dobre należy zapłacić dużo. W naszym przypadku to kwota około 2200zł. Mimo wszystko warto wydać takie pieniądze, bo model wart jest swojej ceny. Zwłaszcza, że jest to zestaw RTR.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Traxxas Summit - monster truck i crawler w jednym
Podobne: Traxxas Summit - monster truck i crawler w jednym




Podobne galerie: Traxxas Summit - monster truck i crawler w jednym



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter