RC » Aktualności » E-Firestorm 10T Flux - bezszczotkowy stadium truck w wersji RTR

E-Firestorm 10T Flux - bezszczotkowy stadium truck w wersji RTR
2011-03-27 - M. Kusiakiewicz Tagi: Modele RC, Samochody RC, Off-road, Katalog RC, Napęd elektryczny, E-Firestorm Flux
E-Firestorm Flux jest pierwszym w tym segmencie modeli, który oferuje wyścigowe osiągi, dużą wytrzymałość oraz przede wszystkim niską cenę. Otrzymacie przyczepność oraz osiągi zawodniczych modeli, dobrą wytrzymałość oraz cenę na poziomie innych Stadium Truck`ów w wersji RTR.
Nowe podwozie jest niespotykane w poprzednich modelach firmy HPI. Zostało wykonane z wysokiej jakości kompozytu oraz posiada modułową budowę, oznacza to łatwy demontaż przedniego i tylnego zawieszenia podczas serwisowania i naprawy. W celu zwiększenia wytrzymałości podwozia, jego wnętrze zostało specjalnie wzmocnione. Podobnie wygląda sprawa z zawieszeniem. Unikalny design podwozia pozwala na ustawienie bardzo niskiego prześwitu oraz zapobiega przed uszkodzeniem zawieszenia podczas jazdy w ekstremalnych warunkach. Dolna część płyty podwoziowej jest idealnie gładka, a jej brzegi są zagięte, aby zapewnić odpowiednie osiągi podczas pokonywania ciasnych zakrętów. Tylne zawieszenie oraz przekładnia mają także modułową budowę dla łatwego i szybkiego serwisowania.
Cenę zostawiliśmy na deser. W wersji RTR z nadajnikiem DX2 (2,4GHz) oraz bardzo mocnym silnikiem bezszczotkowym będzie kosztował ok. 1000-1100zł.
Nowe podwozie jest niespotykane w poprzednich modelach firmy HPI. Zostało wykonane z wysokiej jakości kompozytu oraz posiada modułową budowę, oznacza to łatwy demontaż przedniego i tylnego zawieszenia podczas serwisowania i naprawy. W celu zwiększenia wytrzymałości podwozia, jego wnętrze zostało specjalnie wzmocnione. Podobnie wygląda sprawa z zawieszeniem. Unikalny design podwozia pozwala na ustawienie bardzo niskiego prześwitu oraz zapobiega przed uszkodzeniem zawieszenia podczas jazdy w ekstremalnych warunkach. Dolna część płyty podwoziowej jest idealnie gładka, a jej brzegi są zagięte, aby zapewnić odpowiednie osiągi podczas pokonywania ciasnych zakrętów. Tylne zawieszenie oraz przekładnia mają także modułową budowę dla łatwego i szybkiego serwisowania.
Cenę zostawiliśmy na deser. W wersji RTR z nadajnikiem DX2 (2,4GHz) oraz bardzo mocnym silnikiem bezszczotkowym będzie kosztował ok. 1000-1100zł.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
E-Firestorm 10T Flux - bezszczotkowy stadium truck w wersji RTR
Podobne: E-Firestorm 10T Flux - bezszczotkowy stadium truck w wersji RTR




Podobne galerie: E-Firestorm 10T Flux - bezszczotkowy stadium truck w wersji RTR



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć