RC » Aktualności » CEN Matrix RTR - spalinowy bagus w skali 1:8

CEN Matrix RTR - spalinowy bagus w skali 1:8
2011-05-30 - M. Kusiakiewicz Tagi: Modele RC, Samochody RC, Off-road, Katalog RC, Napęd spalinowy, CEN Matrix RTR
CEN to nawet u nas znana firma. Może nie tak popularna jak np. HPI, Team Associated czy Tamiya, ale robiąca modele na wysokim poziomie i z dobrych materiałów. Modele tej firmy w zestawach RTR charakteryzują się dobrze dobranymi elementami.
Model, o którym chcemy Wam napisać to Matrix - buggy w skali 1:8 z napędem spalinowym. Jednostka napędowa to silnik CEN Racing NX26 .26 o pojemności 4,3ccm. Niestety, juz na wstępie - jeżeli przyjdzie nam ochota na starty w zawodach - musimy wymienić silnik na zgodny z przepisami, czyli o pojemności 3,5ccm. Matrix wyposażony jest w cztery metalowe tarcze hamulcowe. Jak widać, firma poszła w innym kierunku niż pozostali i nie stosuje tarcz hamulcowych z kompozytu. Daje nam to pewność, że nigdy nie spalimy hamulców. Kolejnym plusem przemawiającym za tym bagusem jest wyposażenie amortyzatorów w sprężyny o zmiennej średnicy. Mamy zatem z głowy zakup sprężyn zawodniczych. Patrząc na jakość kompozytowych elementów modelu, możemy mieć pewność, że nie popękają one po pierwszym nieudanym skoku. Akurat w tym punkcie firma CEN daje sobie radę znakomicie. Teraz kilka słów o elektronice będącej na wyposażeniu modelu. Za sterowanie odpowiada aparatura firmy SANWA MX3 2,4GHz z dwoma serwami o uciągu 10kg. Takie sterowanie daje na spokój w czasie jazdy.
Cena modelu - 430 dolarów - zachęca do jego zakupu, zwłaszcza, że w tej cenie inne firmy oferują modele gorsze i z niezbyt ciekawym wyposażeniem.
Model, o którym chcemy Wam napisać to Matrix - buggy w skali 1:8 z napędem spalinowym. Jednostka napędowa to silnik CEN Racing NX26 .26 o pojemności 4,3ccm. Niestety, juz na wstępie - jeżeli przyjdzie nam ochota na starty w zawodach - musimy wymienić silnik na zgodny z przepisami, czyli o pojemności 3,5ccm. Matrix wyposażony jest w cztery metalowe tarcze hamulcowe. Jak widać, firma poszła w innym kierunku niż pozostali i nie stosuje tarcz hamulcowych z kompozytu. Daje nam to pewność, że nigdy nie spalimy hamulców. Kolejnym plusem przemawiającym za tym bagusem jest wyposażenie amortyzatorów w sprężyny o zmiennej średnicy. Mamy zatem z głowy zakup sprężyn zawodniczych. Patrząc na jakość kompozytowych elementów modelu, możemy mieć pewność, że nie popękają one po pierwszym nieudanym skoku. Akurat w tym punkcie firma CEN daje sobie radę znakomicie. Teraz kilka słów o elektronice będącej na wyposażeniu modelu. Za sterowanie odpowiada aparatura firmy SANWA MX3 2,4GHz z dwoma serwami o uciągu 10kg. Takie sterowanie daje na spokój w czasie jazdy.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
CEN Matrix RTR - spalinowy bagus w skali 1:8
Podobne: CEN Matrix RTR - spalinowy bagus w skali 1:8




Podobne galerie: CEN Matrix RTR - spalinowy bagus w skali 1:8



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć