RC » Aktualności » Inferno ST RR EVO - nowe oblicze spalinowego truggy od Kyosho

Inferno ST RR EVO - nowe oblicze spalinowego truggy od Kyosho
2011-07-18 - M. Kusiakiewicz Tagi: Modele RC, Samochody RC, Off-road, Katalog RC, Napęd spalinowy, Inferno ST RR EVO
Firma Kyosho postanowiła zmodyfikować swój model spalinowego truggy Inferno ST. Ulepszony model to Inferno ST RR EVO, czyli nowe oblicze terenowego modelu w skali 1:8. Co takiego Kyosho zmieniło, żeby ich nowe dziecko było jeszcze lepsze od swojego poprzednika?
Nowe Inferno zostało wyposażone w koło zamachowe o mniejszej średnicy, które było wykorzystywane w modelu buggy Inferno MP9 na Mistrzostwach Świata. Dodatkowo model otrzymał zębatki skrzyni biegów o specjalnej konstrukcji zębów oraz amortyzatory typu "big bore". Nowa, specjalnie zaprojektowana dla Inferno ST RR EVO, karoseria cechuje się niskim profilem, przesuniętą do przodu kabiną oraz mocowaniem tylnego skrzydła zapożyczonego z modelu Buggy MP9. Pozostałe zmiany to:
- wydłużona płyta dolna,
- amortyzatory "big bore",
- ulepszone gumki ochronne amortyzatorów,
- wzmocnione zębatki przeniesienia napędu,
- półosie napędowe o lekkiej konstrukcji,
- nowo zaprojektowana karoseria o niskim profilu, z wysuniętą do przodu kabiną,
- zmodyfikowane mocowanie tylnego skrzydła,
- szeroki offset mocowania felg,
- wysokiej jakości filtr powietrza,
- części, które pasują z modelu MP9. Wszystko to okraszone legendarną jakością Kyosho sprawia, że każdy kto kupi model Inferno ST RR EVO z całą pewnością nie będzie żałował swojej decyzji. Model w sprzedaży będzie dostępny już w sierpniu.
Nowe Inferno zostało wyposażone w koło zamachowe o mniejszej średnicy, które było wykorzystywane w modelu buggy Inferno MP9 na Mistrzostwach Świata. Dodatkowo model otrzymał zębatki skrzyni biegów o specjalnej konstrukcji zębów oraz amortyzatory typu "big bore". Nowa, specjalnie zaprojektowana dla Inferno ST RR EVO, karoseria cechuje się niskim profilem, przesuniętą do przodu kabiną oraz mocowaniem tylnego skrzydła zapożyczonego z modelu Buggy MP9. Pozostałe zmiany to:
- wydłużona płyta dolna,
- amortyzatory "big bore",
- ulepszone gumki ochronne amortyzatorów,
- wzmocnione zębatki przeniesienia napędu,
- półosie napędowe o lekkiej konstrukcji,
- nowo zaprojektowana karoseria o niskim profilu, z wysuniętą do przodu kabiną,
- zmodyfikowane mocowanie tylnego skrzydła,
- szeroki offset mocowania felg,
- wysokiej jakości filtr powietrza,
- części, które pasują z modelu MP9. Wszystko to okraszone legendarną jakością Kyosho sprawia, że każdy kto kupi model Inferno ST RR EVO z całą pewnością nie będzie żałował swojej decyzji. Model w sprzedaży będzie dostępny już w sierpniu.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Inferno ST RR EVO - nowe oblicze spalinowego truggy od Kyosho
Podobne: Inferno ST RR EVO - nowe oblicze spalinowego truggy od Kyosho




Podobne galerie: Inferno ST RR EVO - nowe oblicze spalinowego truggy od Kyosho



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter