RC » Aktualności » Street Force GP2 - spalinowy on-road w wersji RTR

Street Force GP2 - spalinowy on-road w wersji RTR
2010-12-24 - M. Kusiakiewicz Tagi: Modele RC, Samochody RC, On-road, Duratrax, Napęd spalinowy, Street Force GP2
Dla chcących rozpocząć swoją przygodę ze spalinowymi modelami on-road (modele torowe) prezentujemy model firmy Duratrax - Street Force GP2.
Model w "zawrotnej" cenie 270 dolarów dostajemy w pełnej wersji RTR. Oprócz 8 baterii "paluszek" i odpowiedniego paliwa (zalecamy 16%) nie musimy ponosić żadnych wydatków na uruchomienie modelu. Standardowe postępowanie w przypadku modelu spalinowego to odpowiednie dotarcie silnika spalinowego. W przypadku jednostki zamontowanej w tym modelu - OS 3ccm - należy je przeprowadzić bardzo starannie. Od tego zależy żywotność silnika.
Zamontowany zbiornik paliwa o pojemności 75ccm pozwala na jazdę przez ok. 8-10 minut. W modelu zrezygnowano z zastosowania do rozruchu silnika tzw. szarpanki, na rzecz rozrusznika elektrycznego. Jest to o tyle wygodne, że w chwili problemów z odpaleniem silnika nie musimy się męczyć ani być narażeni na zerwanie szarpanki. Model polecamy początkującym modelarzom, którzy stawiają pierwsze kroki w zawodniczych modelach samochodów z napędem spalinowym.
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Street Force GP2
Model w "zawrotnej" cenie 270 dolarów dostajemy w pełnej wersji RTR. Oprócz 8 baterii "paluszek" i odpowiedniego paliwa (zalecamy 16%) nie musimy ponosić żadnych wydatków na uruchomienie modelu. Standardowe postępowanie w przypadku modelu spalinowego to odpowiednie dotarcie silnika spalinowego. W przypadku jednostki zamontowanej w tym modelu - OS 3ccm - należy je przeprowadzić bardzo starannie. Od tego zależy żywotność silnika.
Zamontowany zbiornik paliwa o pojemności 75ccm pozwala na jazdę przez ok. 8-10 minut. W modelu zrezygnowano z zastosowania do rozruchu silnika tzw. szarpanki, na rzecz rozrusznika elektrycznego. Jest to o tyle wygodne, że w chwili problemów z odpaleniem silnika nie musimy się męczyć ani być narażeni na zerwanie szarpanki. Model polecamy początkującym modelarzom, którzy stawiają pierwsze kroki w zawodniczych modelach samochodów z napędem spalinowym.





















Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Street Force GP2 - spalinowy on-road w wersji RTR
Podobne: Street Force GP2 - spalinowy on-road w wersji RTR




Podobne galerie: Street Force GP2 - spalinowy on-road w wersji RTR



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć