RC » Aktualności » Exotek 103, czyli ulepszamy model F1

Exotek 103, czyli ulepszamy model F1
2011-02-10 - M. Kusiakiewicz Tagi: Modele RC, Samochody RC, Katalog RC, Napęd elektryczny, Exotec 103
Exotek Racing wprowadził na rynek nową konwersję o nazwie EXO103.
Wysoce zaawansowana lekka płyta dla modelu Tamiya F103 bazuje na bardzo udanej płycie z podwozia EXO104. Podłużne mocowanie baterii, 265mm rozstaw osi oraz niezależna tylna, podwieszana gondola przekładają się na platformę do zastosowań silników dużej mocy. Konwersja używa aktualnych komponentów z mistrzowskiego modelu w skali 1:12 firmy Yokomo, gdzie tradycyjna gondola została przeprojektowana na 2 linkową co zapewniania doskonałą przyczepność i stabilność.
Zestaw pozwala na montaż doskonałego, znanego z modeli ASSOCIATED centralnego amortyzatora olejowego VCS, który dzięki swojej unikatowej konstrukcji redukuje "ściąganie" modelu zapewniając odpowiednie boczne tłumienie (oczywiście tradycyjny amortyzator Tamiya jest także kompatybilny z konwersją). Jednoczęściowa, węglowa płyta górna zwiększa doskonale sztywność, jednocześnie zapewniając wystarczającą elastyczność aby utrzymać prawidłową przyczepność. Typowa dla samochodów pan car śruba regulacji tweak'u oraz regulacja bocznych sprężyn pozwala na odpowiednie zbalansowanie tyłu pojazdu i zapewnia wyjątkowo płynną pracę zawieszenia.
Konwersja dostępna jest już w przedsprzedaży w cenie 129,95$ (sugerowana to 149,95$).
Wysoce zaawansowana lekka płyta dla modelu Tamiya F103 bazuje na bardzo udanej płycie z podwozia EXO104. Podłużne mocowanie baterii, 265mm rozstaw osi oraz niezależna tylna, podwieszana gondola przekładają się na platformę do zastosowań silników dużej mocy. Konwersja używa aktualnych komponentów z mistrzowskiego modelu w skali 1:12 firmy Yokomo, gdzie tradycyjna gondola została przeprojektowana na 2 linkową co zapewniania doskonałą przyczepność i stabilność.
Zestaw pozwala na montaż doskonałego, znanego z modeli ASSOCIATED centralnego amortyzatora olejowego VCS, który dzięki swojej unikatowej konstrukcji redukuje "ściąganie" modelu zapewniając odpowiednie boczne tłumienie (oczywiście tradycyjny amortyzator Tamiya jest także kompatybilny z konwersją). Jednoczęściowa, węglowa płyta górna zwiększa doskonale sztywność, jednocześnie zapewniając wystarczającą elastyczność aby utrzymać prawidłową przyczepność. Typowa dla samochodów pan car śruba regulacji tweak'u oraz regulacja bocznych sprężyn pozwala na odpowiednie zbalansowanie tyłu pojazdu i zapewnia wyjątkowo płynną pracę zawieszenia.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Exotek 103, czyli ulepszamy model F1
Podobne: Exotek 103, czyli ulepszamy model F1




Podobne galerie: Exotek 103, czyli ulepszamy model F1



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć