RC » Samoloty, helikoptery, łodzie » Advance 25e ARF - dolnopłat z napędem elektrycznym

Advance 25e ARF - dolnopłat z napędem elektrycznym
2011-05-31 - M. Kusiakiewicz Tagi: Modele RC, Samolot, Napęd elektryczny, Advance 25e ARF
E-Flite uraczyło wszystkich miłośników latania kolejnym, rewelacyjnym modelem dolnopłata z napędem elektrycznym. Tym razem za cenę 100 dolarów dostajemy sam model rozłożony na części. Pudełko nie zawiera elektroniki, zasilania oraz silnika.
Polecane wyposażenie to minimum 4. kanałowe radio z odbiornikiem oraz cztery serwomechanizmy, silnik bezszczotkowy E-Flite .25 lub .32 wraz z regulatorem 40A lub 60A (w zależności od zastosowanego silnika), pakiet zasilający LI-PO 3S 11,1V lub 4S 14,8V oraz klej cyjanoakrylowy. Jeżeli mamy już to wszystko, należy przystąpić do montażu. Nie będziemy rozpisywać się na temat kolejności, bo od tego jest bogato ilustrowana instrukcja. My skupimy się na tym, jak model jest wykonany i z czego zbudowany.
Advance 25e to model o konstrukcji balsowej pokrytej folią. Ma to tą zaletę, że nie przebijemy pokrycia przy lądowaniu. Jednocześnie jest to wada, która wyjdzie przy nieudanym lądowaniu. Wtedy należy pozbierać resztki modelu i przystąpić do remontu. Oczywiście takiego scenariusza Wam nie życzymy. Generalnie model wygląda na trwały. Z racji tego, że jest to dolnopłat z pełnym sterowaniem i mocnym napędem, nie polecamy go żółtodziobom. Tym modelem powinni próbować latać modelarze mający już za sobą w powietrzu minimum kilka godzin.
Polecane wyposażenie to minimum 4. kanałowe radio z odbiornikiem oraz cztery serwomechanizmy, silnik bezszczotkowy E-Flite .25 lub .32 wraz z regulatorem 40A lub 60A (w zależności od zastosowanego silnika), pakiet zasilający LI-PO 3S 11,1V lub 4S 14,8V oraz klej cyjanoakrylowy. Jeżeli mamy już to wszystko, należy przystąpić do montażu. Nie będziemy rozpisywać się na temat kolejności, bo od tego jest bogato ilustrowana instrukcja. My skupimy się na tym, jak model jest wykonany i z czego zbudowany.
Advance 25e to model o konstrukcji balsowej pokrytej folią. Ma to tą zaletę, że nie przebijemy pokrycia przy lądowaniu. Jednocześnie jest to wada, która wyjdzie przy nieudanym lądowaniu. Wtedy należy pozbierać resztki modelu i przystąpić do remontu. Oczywiście takiego scenariusza Wam nie życzymy. Generalnie model wygląda na trwały. Z racji tego, że jest to dolnopłat z pełnym sterowaniem i mocnym napędem, nie polecamy go żółtodziobom. Tym modelem powinni próbować latać modelarze mający już za sobą w powietrzu minimum kilka godzin.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Advance 25e ARF - dolnopłat z napędem elektrycznym
Podobne: Advance 25e ARF - dolnopłat z napędem elektrycznym




Podobne galerie: Advance 25e ARF - dolnopłat z napędem elektrycznym



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter